Nieuw Deschacht e-afhaalpunt

Datum: 
27/03/2017

Deschacht toont dat klanten vlot bedienen vandaag absoluut prioriteit is.

Deschacht investeert continu in optimalisatie en verbetering van de service. Het e-afhaalpunt is hiervan een goed voorbeeld. Hier worden alle online bestelde goederen klaargezet. Wie online besteld heeft, drukt op de rode knop aan het e-afhaalpunt. De verantwoordelijke voor de 'e-afhaal', komt vervolgens meteen helpen inladen.

Let wel, het is belangrijk dat klanten zich hier aanmelden of zeker naar Tim vragen en/of vermelden dat het om een onlinebestelling gaat. Deschacht: "Onze andere magazijniers zijn namelijk niet op de hoogte van de onlinebestellingen en zouden de producten gewoon uit het magazijn halen terwijl ze elders al voor de klanten klaar staan."

Gerelateerde berichten

Partners / Adverteerders

Nieuw Deschacht e-afhaalpunt | Coverr | Dak & Gevel Magazine

Error

The website encountered an unexpected error. Please try again later.